Slaven Žužul: Goran Sablić vodi RNK Split do kraja ove sezone

Slaven Žužul s igračima i stručnim stožerom

Slaven Žužul s igračima i stručnim stožerom

U popodnevnim satima iz RNK Splita je stigla i službena potvrda kako će nakon odlaska Zorana Vulića prvu momčad do kraja ove sezone voditi Goran Sablić, dosadašnji član stručnog stožera. Predsjednik Slaven Žužul je prije posljepodnevnog treninga ovu odluku priopćio igračima i stručnom stožeru, te ih je pozvao na maksimalnu ozbiljnost i koncentraciju u posljednja dva kola koja su “crvenima” iznimno bitna u borbi za Europu.

– Prije svega moram kazati da sam imao veliko zadovoljstvo i sreću što sam svoje prvo trenersko iskustvo stjecao uz trenera kao što je Zoran Vulić. Radi se o velikom igraču, jakom trenerskom imenu i nogometnoj enciklopediji. Ovim putem mu se zahvaljujem na znanju i iskustvu koje je u ovih osam mjeseci nesebično djelio sa mnom – kazao je Sablić.

Dosadašnji Vulićev pomoćnik angažman je prihvatio bez pogovora.

– Ovaj klub mi je dao šansu da se razvijam kao trener. Bez dana iskustva otvorili su mi vrata, učinili me dijelom stručnog stožera i ja se osjećam dužnim, a i odgovornim pomoći da ovu sezonu uspješno privedemo kraju. Naši ciljevi su jasni, rezultatski imperativ je tu i bez obzira na poraz od Dinama i smjenu trenera, tablica uopće ne izgleda loše. Svjesni smo teških utakmica koje su pred nama, ali sve držimo u svojim rukama, puno smo radili ovu sezonu i vjerujem da imamo snagu za ostvarenje klupskih ambicija – uvjeren je Sablić koji ističe kako je s klubom dogovori suradnju samo do kraja sezone:

– Razgovarali smo isključivo o završetku ove sezone. Cilj je dohvatiti Europu, a Uprava je procijenila da sam ja u ovako kratkom roku najbolje rješenje. Sad smo u potpunosti usmjereni na Istru i zadar i to je sada najbitnije za nas – zaključio je.

Leave a comment

Filed under RNK Split, Slaven Žužul

Leave a Reply

