Henri Belle: Slaven i Višnja Žužul su jedini vjerovali u mene

belle

Junak Splitove pobjede nad Zagrebom Henri Belle ovako je prokomentirao svoju najbolju partiju u dresu “crvenih”…

– Sretan sam samo radi dvije osobe: Slavena i Višnje Žužul. Oni su jedini stalno vjerovali u mene – kazao je Belle.

On smatra da je imao i boljih utakmica od ove…

– Po meni sam najupečatljiviju partiju odigrao u Zagrebu, iako smo izgubili sa 2:1.

Sjećamo se te utakmice, kada je Belle bio prodoran, pogotovo u prvom dijelu susreta, ali ipak je ovo bilo njegovo još bolje izdanje. Evo kako Belle gleda na jesen:

– Uopće nisam zadovoljan s prvim dijelom. Znao sam da mogu puno bolje. Tada pripreme uopće nisam imao, ali nitko me za to nije pitao, već su uslijedile kritike.

Pa dobro, prva reakcija je uslijedila nakon promašenog penala protiv Lokomotive.

– Došao sam ovdje kao pojačanje. Nije me iz početka išlo, nisam dolazio u šanse. Pa dajte mi onda barem penal da me krene, razmišljao sam. I odmah po promašaju sam izvađen iz igre, iako sam i danas uvjeren da bih se do kraja revanširao, iskupio za taj promašaj.

Belle je u ovom razgovoru iznio dosta stvari koje su ga smetale, on ima svoje viđenje, pa tako i ne smatra da je u petak bio najbolji na terenu.

– Bilo je pojedinaca koji su odigrali bolje od mene. Primjerice Baraban i Vojnović.

Kakva je atmosfera u momčadi iz Parka mladeži, gdje vidi Splita na tablici?

– Atmosfera je sjajna. Meni je žao što ne govorim hrvatski pa ne mogu normalno komunicirati sa suigračima, ali već dosta razumijem. Što se prognoza tiče, ja ne volim gledati predaleko. Ako cijela grupa igrača bude i dalje složno djelovala, Split može doseći Europu.

I na kraju, opet je spomenuo predsjednika…

– Moram još reći da me ne zanima puno što drugi misle o mojoj igri. Pogađa me jedino ako predsjednik Žužul nije zadovoljan jer su on i njegova supruga jedini koji mi daju maksimalnu potporu svo ovo vrijeme boravka u Splitu.

Leave a comment

Filed under RNK Split, Slaven Žužul

Leave a Reply

