Milorad Bibić Mosor i Slaven Žužul o Skladgradnji

Mosorijada gost Slaven Žužul

Mosorijada gost Slaven Žužul

U emisiji Mosorijada, razgovor nije mogao proći bez spominjanja građevinske tvrtke Skladgradnja čiji je Žužul vlasnik, a Mosor je temu započeo u svom tipičnom stilu.
– Tamo u svibnju kad sam bio na fešti RNK Splita u Parku mladeži, primjetio sam da ima tamo jedan tunel koji još nije obojan pa me zanima hoće li se Skladgradnja pobrinuti za sređivanje tih desetak metara tunela?, glasilo je Mosorovo podbadanje.
– Tunel ćemo uskoro srediti, a bit će obojan kako propisi nalažu, nije se dao smesti Žužul.

Skladgradnja ima 700 zaposlenika, a građevinom i sličnim poslovima Slaven Žužul bavi se već gotovo 24 godine.
– Moj otac bio je građevinski poduzetnik, učio me svakakvom poslu pa sam tako ja počeo raditi s njim još dok sam studirao. Imao je obrt i u svom vlasništvu nekoliko kamiona i bagera. Radio je širom bivše države i uz njega smo brat i ja stekli radne navike i sve pozitivne vrijednosti koje nosi život. Tako sam i ja bio vlasnik obrta do onog trenutka kad je ono preraslo u poduzeće, priča Žužul o nastanku Skladgradnje. Prve poslove tvrtka je dobila u trogirskom brodogradilištu gdje je kao kooperant sudjelovala u izradi brodskih dijelova.

Prema Žužulovim riječima, Skladgradnja je jedna od rijetkih hrvatskih tvrtki koja ima licencu prvog stupnja za građevinarstvo što znači da praktički nema građevinskog posla kojeg njegovi radnici ne mogu obaviti. Poslove su dobijali putem međunarodnih natječaja, a upravo navedena referenca im je omogućila da se na iste i prijavljuju.
– Osim bojanja tunela, mi radimo i trasu, vijadukte, probijamo i betoniramo tunelske cijevi te izrađujemo prijelaze za životinje. Nema posla u građevini u koji se ne možemo uključiti, dodatno je pojasnio Žužul.

Razgovor Slavena Žužula s Mosorom završio je, a kako drugo, nego s još par rečenica o RNK Splitu.
– Spomenuo sam ranije da je Split uvijek bio neka alternativa, ali očito je da je postao i jedna nova vrijednost. Ljudi su siti s ovim što se događa u hrvatskom nogometu i žele nešto novo. Možda je Split nudi upravo to, neki novi pristup, način i čistoću odnosa. Prvo u nešto morate uložiti, i materijalno i ljubav i dio slobodnog vrijeme. Onda kada ljudi to vide i osjete, investicija se trostruko vraća, zaključuje na kraju Slaven Žužul.

Leave a comment

Filed under Slaven Žužul, Žužul

Leave a Reply

